S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

» Kvalita služieb a reklamácie
Kvalita služieb a reklamácie

Volal som na uvedené číslo a nikto mi nedvíha.

V takom prípade sa ubezpečte či ste telefonovali v čase určenom pre zákaznícku linku, ktorý je v pracovné dni od 8:00 - 15:30. Ak Vám ani v ten to čas nik telefón nedvihol skúste zavolať ešte raz, prípadne napísať emial.

 

Na môj email mi nebolo odpovedané do 48 hodín, v čom je problém?

V takom prípade skúste zavolať na našu zákazníku linku 055 260 1081.

 

Ako mám postupovať ak chcem obraz reklamovať?

V takom to prípade je potrené aby ste nás kontaktovali emailom alebo prostredníctvom kontaktného formulára na stránke. Následne Vás do max. 24 hodín bude pracovník Centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám zdelil ďalší postup pri reklamácií.

 

Ak dostanem obraz poškodený čo mám robiť?

Kupujúci je povinný pri prevzatí zásielky skontrolovať či nie prepravný obal poškodený, prípadne zásielku pred kurierom rozbaliť a skontrolovať. Ak bol tovar poškodený pri preprave je potrebné podať reklamáciu v danej prepravnej službe. Len v takom prípade uznáme reklamáciu obrazu.

MzMxMDA